ElifArici mgshnaslna evet çıplak elle sürüyoruz bedeni aldıktan sonra elinizi temizleyin o şekilde sürün vajina içine sürülecek belli oluyor zaten acıyan yeri kırmızı kırmızı olur içinizi ferah tutun iyi olması için çabalıyoruz biz güçlü anneleriz 💪💪🥰
mgshnaslna ElifArici bir de uykusuzluk var mıydı sizde acıyor olabilir mi bu yüzden uyumuyor mu ki acaba bizimki çok sık uyanıyor da
mgshnaslna ElifArici hangi kremi vermişti size bize krem filan vermedi çok ilgisizdi doktor açtı direk gönderdi ve çok kanadı tekrarlayabilir dedi
josephine_ mgshnaslna bizimde vardı doktorumuz krem verdi her akşam duşta masajla açın dedi hergün yaptım 1 haftada açıldı sonra bıraktık kremi…
mgshnaslna kuzeyyy07 annesinintatlisi Bihterrr ElifArici bahardg josephine_ uykusuzluk yapıyor mu acaba ya bizimki çok sık uyanıyor 20 dk bir sebebi bu olabilir mi
ElifArici mgshnaslna yok hayır uykusuzluk yapmadı ama yapar mı bilmiyorum uykusuzluğun farklı bir nedeni olabilir bence
ElifArici mgshnaslna çünkü 17 aylık bu ara geceleri sık uyanıyor gündüzde uyumak istemiyor dişe yoruyorum iyice kabarmışlar
bernabeste mgshnaslna canım merhaba. Benim kızım 1buçuk yaşımda yapışıklık var dedi doktor. Verdiği kremle ova ova da açılıyormuş bende sürüyorum bakalım inşallah açılır müdahale gerektirmeden
mgshnaslna kuzeyyy07 annesinintatlisi Bihterrr bahardg bernabeste gmz1991 bizimki de açıldı bugün kanadı çok korktum nasıl bakım yapmalıyım altını nasıl temizlicem acır mı hangi kremi süremliyim yardımcı olur musunuz lütfen kremi içine doğru mu sürmeliyim canını yakmaktan korkuyorum 😢
bernabeste mgshnaslna canım ben 3 tane doktora gittim bu sorun yüzünden. Kızım gece 10 kere kalkıyordu. En son gittiğim doktor baktığında vajinal yapışıklık var dedi belki bu yüzden de kalkıyor olabilir dedi. Çişini yaparken rahatsızlık veriyor olabilir dedi. Şimdi krem verdi onu sürüyorum inşallah açılır
mgshnaslna bernabeste hangi kremi verdi size bize vermedi de biz açtırdık tekrarlamaması için bir krem vermedi
Bihterrr mgshnaslna bana fito gibi yap bazlı krem sür dedi öyle özel bi krem vermedi kortizonlu kremleri tavsiye etmiyorum kullanma dedi
gmz1991 Bu sebeple iki farklı doktora gittik ikisi de krem tavsiye etmiyorum dedi hormon kremi olduğu için zararlı dediler. Ama burda hep krem kullananları görüyorum bana denk gelmedi krem yazan doktor anlamıyorum zararlıysa bu kadar insan nasıl kullanıyo
mgshnaslna gmz1991 biz şu an açtırdık krem filan söylemedi tekrarlayabilir dedi ve çok kötüydü bebeğim çok ağladı 🥹😢