Benim bebeğimde vardı cerrahiye gittim uyutmadan acısız şekilde açtılar bebeğim korktuğu için ağladı biraz ama kanama falan olmadı plastik biseyle açtı tam hatırlamıyorum isminin ne olduğunu değişik biseydi, plastik hortum gibi ama baya ince, onun ucuna kayganlastirici bir jel sürdü hafifçe bastırıp açtı bebeğim pek bisey hissetmemistir bile ama korktuğu içi de sedyeye yatırır yatırmaz ağlamaya başladı işlem bitmeden susmadı toplam 10 sn falan sürmüştür işlem de