mgshnaslna bir ay önce fark etti bizim de drumuz zaten çok ufacık bi müdahale kesik bile atmıyorlar klemple ( doğru mu dedim bilmiyorum ) gerip açıyorlar orayı cerrahideki dr o bölgedeki acıyı daha hissetmez dedi ne kadar doğru bilmiyorum sadece bacaklarını karnına doğru çekip sıkı sıkıya tutuyorlar o yüzden çok kısa ağlamıştı krem va veriyo zaten ama nedense kremi sürmek çok zorluyor kendini kasıyor kaçıyor bide her bez değişiminde dudakları tutup ayıracaksın bi 15-20 sn demişti geçmiş olsun şimdiden