Meri-Mel annemde şeker hastası ve tanıdık bir hocaya söyledi tutamıyorum diye. Allah size bu hakkı verdiği hâlde kendinizi riske atıp tutmak çok yanlış dedi. Hem Allah’ın verdiği cana eziyet ediyorsun hem de hâşâ Allah’a karşı gelmiş oluyorsun. Bunları bildiğim hâlde kafama takıyorum ama elden bişey gelmiyor. Geçen seneden tam 12 ya da 13 tane kaza orucum vardı hepsini tuttum günler kısa olmasına rağmen yine zorlandım 🤦🏻♀️