Orenda_ Beyninizikullanmakucretsizdir Bende şuan reglim yaa inşaallah cuma gününe biter diye ümit ediyorum 🙏🏻
Beyninizikullanmakucretsizdir Orenda_ İnşallah biter daha var oruca, benim rahat 8-9 gün sürüyor oruçlarımın çoğu böyle gidecek. Bir de insülin direncim var bazen ben kendim 1-2 gün ara veriyorum üst üste tutunca zorlanıyorum. Allah hepimize kolaylık versin tutma gücü versin İnşallah 🤲🏻
Orenda_ @“menesahasan”#p34808383 Uyuyunca uyanması zor oluyor bir de bebeği olanlar varsa onlar için de daha zor oluyor tabii
twobabymom_ Orenda_ ayy bilmiyorum canım valla ama herkes martta olsa diye gözü düşüyor resmen dayısı 20 mart doğumlu benimle ayni olsun diyor kuzeni 26 mart benimle aynı olsun diyorlar herkes bisi diyor 😀😀 aseli de kendi doğum günüme uyarlamistim ama 1 gün ile tutturamadim😀 27 Eylül ben 28 Eylül asel oldu
Orenda_ twobabymom_ Ahahaha🤣🤣6 Mart olsun kanki oğlumun doğum günü 😄Yaa ay ne güzel olurdu anne kız aynı günde doğmak.24 Eylül küçük kızım Eloşumun doğum günü 🥲🤍
Meri-Mel Beyninizikullanmakucretsizdir Amin inşallah canım kendini çok zorlama en guzelini yapıyorsun kendine eziyet de etmemek lazım 💓😻
Orenda_ Beyninizikullanmakucretsizdir Amin inşaallah canım önce sağlığın tabii dikkat etmek lazım tutabildiğin kadar Rabbim kabul etsin hepimizin oruçlarını.Benim de 10 günü sürüyor bugün 4. Gün inşaallah suremz o kadar çok istiyorum ful tutmayı
Meri-Mel Orenda_ Cokkkk heyecanlıyım ,çok şükür geldi gözümüzün nuru sultanımız iki yıl tutamamistim borçlarımı ödedim sayılır az kaldı hasta olmasam bitmişti 40 gün tuttum bu Ramazan yine eşimle birlikte tutacağız o huzur ,mutluluk , telase çok güzel 🥰❤️💓😻🌷
Orenda_ Meri-Mel Bereketi,rahmeti ile gelsin inşaallah 🤲🏻💖 Maşallah helal olsun iyi tuttun sen aşkom Allah kabul etsin evime geçeyim nasipse bende başlayacağım borçları ödemeye 😬😄
Beyninizikullanmakucretsizdir Meri-Mel öyle ama yinede kendimi kötü hissediyorum. Eskiden çoğunu tutardım şimdi ise sanki tutmak istemiyorum gibi oluyordur diye üzülüyorum 😑
defnesmom3 Orenda_ ben🙋🏻♀️ oruç tutmayı çok seviyorum iftarda hep mantı olması sahurda hep yanıç veya mayalı olması benim için ramazan bu o zaman ramazan da geldi diyorum iyi ki de geldi 🥰
Orenda_ defnesmom3 Bende yanıça bayılıyorum ilk gece yapacağım nasipse 😋İyi ki geldin Ya şehri Ramazan🙏🏻🤍
Beyninizikullanmakucretsizdir Orenda_ İnşallah biter ama bitmezse de ilk 2 gün tutmazsın. Valla kendime yüklenmek istemiyorum ama tutmayınca da kötü hissediyorum. Sanki bunu bahane ediyorum da tutmak istemiyorum. Hâlbuki Rabbim bize o kolaylığı vermiş inadına tutmakta hâşâ karşı gelmek gibi olur.
Rez Orenda_ çok şükür inşallah güzellikle kavuşuruz 🍀 ben de çok mutluyum temizlik yapmaya çalışıyorum ramazanda sadece ibadet ve yemekle ilgilenmek için , bakalım neler bekiyor bizi
Orenda_ Rez Benim hedefim de yeniden Kur’an’a başlayıp bitirmek inşaallah.Çok güzel tatlı telaşlar bunlar Rabbime şükür 🤲🏻🌸
kirazmevsimi_ Orenda_ ben ben ben 💃💃 cok seviyorum daha bir heycanlı oluyorum. Ancak sahura kalkamiyorum oyle bir sorunum var eşimde bende kalkmiyoruz allah affetsin inşallah 🫤
Orenda_ kirazmevsimi_ Yaa sahurun bereketinden mahrum kalma canım saati kur göbüsler doyunca biz mutlaka buradayız hem sohbet etmiş oluruz sahur sayesinde☺️
Meri-Mel Orenda_ Amin inşallah çok şükür Rabbim nasip etti Allah’ın izniyle geri kalanı birlikte tutarız o zamana belki geçmiş olursun ya nasip ❤️☺️🌸 Amin inşallah canım amin Rabbim herkese hayırlı bereketler versin
defnesmom3 Orenda_ aynen o kadar güzel oluyo ki her sahurda yanıç veya mayalı olmalı ekmek kadar doyurucu oluyo☺️ iyi ki geldi hoş geldi☺️