Orenda_ Beyninizikullanmakucretsizdir Kendini hiç zorlama kötü de hissetmene hiç gerek yok Rabbim kolaylık sunmuş sonra tut demiş,😌 İnşaallah tutarım çok istiyorum hele ki İlk gün yani 😊
Beyninizikullanmakucretsizdir Orenda_ evet ya her gün güzel ama ilk günü bir başka oluyor. O heyecan sevinç daha farklı Rabbim hepimize tutma gücü versin İnşallah. Allah bir şekilde yardım eder 🤲🏻
Orenda_ Meri-Mel Hedef belirledim tekrardan Kur’an’a başlayıp bayrama kadar bitirmeyi hedefledim inşaallah yapabilirim😬🙏🏻
Orenda_ asrinhatasi Bizde az buçuk hazırlık yaptık börek koydum tereyağ aldık,haşhaş aldık,yaprak sarıp koymuştuk vs.iyi oluyor kolaylık oluyor ☺️Rabbim ağız tadıyla yemeyi nasip etsin inşaallah 🤲🏻
Orenda_ sahailesi Ben tutmuştum 😬Ama yetmiyorsa sen kendini bilirsin zaten tür yada tutma diyemem canım 😕misafir çağırmıyorum gelebilecek kimse yok çünkü, çağıran olursa da gidemem heralde çocuklar rahat durmuyor rahat da edemiyorum açıkçası
Orenda_ Tambirmom inşaallah bende çok seviyorum miss gibi o pidenin kokusu,o geçmeyen son dakikalar falan güzel oluyro☺️
Orenda_ kitapkokusu_ Allah kabul etsin canım tüm niyetlerimizi olsun seneye nasip olur inşaallah 🤲🏻 Bol bol kuran oku bebiş de dinler😊
Balevlatsahibi Orenda_ ben de çok heyecanlıyım buzluk içinde hazırlık yaptım tatlılarımi hazırladım ramazan ayında hayatımız daha düzene giriyor ben öyle hissediyorum iftar telaşı sahur yapmak çok güzel rabbim sağlıkla oruclarimizi tutmayı nasip etsin
Orenda_ Balevlatsahibi Bende öyle yaptım çok büyük kolaylık oluyor amin inşaallah canım tüm niyetlerimizi 🤲🏻🌸🌹
busu54 Orenda_ ben de heyecanlıyım.Hatta menu listesi yapmaya bile karar verdim.Maalesef emzirdigim için her gun ust uste oeuc tutamayabilirim cinsi benı uykusuzluk ve kafeinsizlik asırı zorlayacak
kaderbilge Orenda_ ay çok heyecanlıyım geçen sene kızımı emzirdigim için tutamamıştim. Bu sene inşallah tutarım aralıklı şimdiden evimi temizliyorum iftara cagiricaklarimi ayarlıyorum Rabb’im Ramazan’a kavusturmayi nasip etsin inşallah
Orenda_ kaderbilge Allah kabul etsin inşaallah ohh iyi yapıyorsun ben ramazan da yapmayı seviyorum vakit geçiyor 🤭
barbiee_ Orenda_ ben☺️ kalbim huzurla dolu heyecanla bekliyorum rabbim kabul etsin inşallah sağlıklıyım tutuyorum şükürler olsun 🤲🏻