Bu aylarda hem diş döneminden kaynaklı kucağa ve memeye düşkünlük artıyor , hem atak dönemleri hem de eğer destekle uykuya geçiyorsa (memede, sallanarak, ayakta vs) her uykudan uyandığında aynı desteği bekleyip geri uykuya dalamadıkları için ağlıyorlar genelde. Bizim de 6.ayımız öyle geçmişti tam bir ay sürmüştü sonrasında alt dişleri çıktı biraz düzeldi üzerine de ben uyku eğitimi aldım ve gerçekten çok daha sağlıklı hale geldi. Uyku eğitimi almasanız bile kendiniz uykuya geçişte verdiğiniz destekleri kademeli olarak kesmeyi deneyin desteksiz sadece ufak temaslarla uyumaya alıştığında bebeğiniz de siz de çok rahat edersiniz 🌸