Kızlar maşallah diyelim ben biraz başardım. Uykusundan uyandığında ağlayıp bağırıyor ya ışığı açıp kendine gelmesini sağladım ağlamayı kesti, sonra tekrar önce dikey yavaştan yataya geçerek salladım uyuttum tabi 1 saatimi alıyor, dalınca koydum. Sonra devamında kendisi 2 saatten fazla uyudu hatta o kadar ki göğsüm dolmuş sütüm akmış sütyenim ıslanmış🧿