drdane009 Bebeğim 6. Ayına girecek 2 dişi çıktı üstteki de patladı ama yaklaşık 3-4 haftadır sürekli çığlık atarak uyanıyor gece çok sık uyanıyor ve sık beslenmek istiyor sebebini bir türlü çözemiyorum ve haftalardır uykusuzluktan delirmek üzereyim sebebi ne olabilir yada ne yapabilirim öneriniz varsa lütfen paylaşın yatmadan tetagil veriyorum bugün calpol verdim ilk defa bu sebebinden dolayı sadece gözlemlemek için
Unicorn67 drdane009 dış cikardigi için sürekli beslenmek istemesi normal iyi geliyor çünkü ama lütfen calpol vermeyin ateşi olmadığı sürece geçici bir süreç biraz idare edin ilaç ne olursa olsun zararlı
msk09 drdane009 merhaba 6.aya girdik aynı durumdayız, sürekli uyanıyor bazen meme veriyorum bazen kucakta iki üç tur atıyorum öyle tekrar uyuyor
drdane009 coldplayy hem ateş hem ağrı kesici olduğu için en azından ağrısı mı var diye gözlemlemek için verdim zaten normalde asla vermiyorum kendimde bile ilaca karşı bir insanım ama artık denemediğim kalmadığı için denemek istedim bu kadar
drdane009 Unicorn67 evet haklısınız ama normalde ben bile ilaç kullanmıyorum ama artık çözüm bulamıyorum acaba ağrısı mı var düşüncesi ile verdim gözlemlemek için ağrı kesici olarak da kullanıldığı için calpolu
betul1221 Aynı durumdayım, calpol de versem işe yaramadı haftalardır gecede 7-8 kez kalkıyorum 6 ay 14 günlük, önerisi olan yazsın gerçekten rahatlayalım artık
drdane009 betul1221 çok zor gerçekten bizde öyleyiz sabaha kadar kaç defa kalkıyorum bilmiyorum bende bitkin düşüyorum bende deneyeyim dedim bakalım bu gece görücez artık
coldplayy betul1221 rüya görüyor olabilirler, rüyalarında korkmuş olabilirler. Ekran var mı? O izlemiyor biz izliyoruz diyorsanız öyle bir durum var mı? Kendisinden büyük bir kardeş var mı?
betul1221 drdane009 Ayyyyynen öyle , ağrısı mı var acaba fiye düşündüm ama uine defalarca kez kalktı, aç mı acaba diyorum doymuyor mu emzirip buzluktaki sütleri ısıtıp veriyorum yine uyanıyor. Gündğz uyku süresi fazla değil gece niye böyle uyanıyor 😭😭
Unicorn67 drdane009 ben dış döneminde doktor önerisiyle nurse harveys dış jeli ve tetagil kullandım jel günde 4-5 defa kullanılıyor tetagilide 2 defa veriyordum isterseniz bilir deneyin ama yapacak başka bişey yok en iyi ilaç zaman
drdane009 betul1221 maşallah diyim de gündüz uykusu güzel 1-2 saat uyuyor genelde onda sıkıntı yok ama gece oldu mü pertiz😂
drdane009 Unicorn67 yatmadan tetagil verdim az önce tekrar uyandığı için bi ağrı kesici vermek istedim zorda kalmasam inan başvurmazdım ama bakalım
zuhalsebu drdane009 doktorumuz tetagil vereceğine çok zorda kalırsan calpol ver demişti bize, benim oğlum da 6 olmak üzere 4aydan beri 1 saati doldurmadan uyanır her gece ve gözünü açana kadar ağlar çözüm bulamadım🥲
betul1221 coldplayy teşekkür ederim haklısınız yardım almakta fayda var ama kimden nasıl yardım alacağımı bile şaşmış durumdayım😢
drdane009 betul1221 dişini rahatlatsın diye tetagil kullanıyorum oda huzursuzlandıkça veriyorum benim için de sorduysanız kullanmıyorum
coldplayy betul1221 öncelikle takipli doktorunuza danışabilirsiniz; sizi ve bebeğinizi en iyi o tanıyor.
coldplayy betul1221 gece lambası kullanıyor musunuz, belki uyandığında tedirgin oluyor olabilir. Etrafı görürse belki daha çabuk sakinleşir.
betul1221 coldplayy evet gece lambası doğduğundan beri kullanıyorun, annem kaldı dün gece oğlumla. Aç değil üşümüyor diş değil diyor. Korkuyor mu acaba dedi. Nazardan şüpheleniyor artık. Gerçekten hayretler içindeyiz vallahi somut bir şey yok