Sensen20 Kayra_68_aksaray 7 bindi eşim kendi kendine 10 bin yollamaya başladı ev sahibide hiç sormadı bile 6 aydır o şekilde veriyoruz😂
twobabymom_ Kayra_68_aksaray bizimde bugün senemiz doldu eşim bisi demedi ama burda da kiralar almis başını gidiyor bildiğim kadarıyla 6 bin ödemiştik mahalle geneli 10 oldu
alparbsr bu ay 1 senelik sözleşme bitiyor kiramız 8 veriyorduk 15 istedi asla ve asla bu eve 15 vermem yaza doğru çıkıcaz inşallah şu anki ev 1+1 45 metrekare asla 15 değmez.