GezginPaNDa biz hesaplıyoruz 15.850 TL oluyor yasal olan bu ama fazla alıyor benimle de hesap yapmayın diyor tamam biz ödeyebiliroruz çok şükür sıkışıyoruz ay sonuna kadar ama buna da şükür. Düşünüyorum da askeri ücretle çaşılan biri nasıl öder . O zaman askeri ücretle çalışanlar aç kalıyordur ki bu bir gerçek 17 kira versler faturalar 4 desek adama bin TL kalır . Çok saçma ki devlet bu kadar zama izin veriyor zoruma giden onların koyduğu yasal hak ztn .