eyberenimo ay ne yapicaz gercekten cok yorucu uyku duzenim bozuldu aptal gbi geziyorum ve cok yoruldum heryerim sortim boynum agriyor ben doktora gtmistim ilac baslamisti ama ilac icince karaciger emzimim hemen yukseliyor midemde ilaclardan agriyor ama icmeyincede bu yasadiklarim basima is acicak die korkuyorum benim 2 cocugum var en buyuk kaygimda bu onlari yanliz birakmak Allahim cok zor