Bende selectra 50 kullandım 3 yıl hamilelik girince bıraktım mecburi şimdi emziriyorum ve tekrar başlamak istiyorum ama emzirdigiim için korkuyorum yada bebeğimi sütten kesmeyi düşünüyorum sonra vicdan azabı çekerim diye düşünüyorum sürekli dua ediyorum Allahım bana akıl sağlığı ver diye 🥹