alieray2608 Esrataluy canım korkarsan kurtulamazsın bu hissi önemsememeye çalış emin ol geçecek seni etkileyecek şeyleri okuma ben de senin gibiydim sanki hiç geçmeyecek gibi geliyordu ama geçiyor umursama ilacını iç, yürüyüş yap. Farklı şeylerle ilgilen
Esrataluy alieray2608 öyle yapıyorum canım ne bileyim burda 10 yıl 3 yıl geçmeyen varmış ya dün ınleı okuyunca kötü oldum baya
Esrataluy alieray2608 canım sana geçtikten sonra bidaha gelmedi mi o his benim de tam geçmişti dün akşam yine geldi akşamdan beri gitmesi o his :(
Esrataluy alieray2608 heralde geldiği zaman nasıl karşılayacağımızı bilmiyoruz o yüzden bende uzun kaşıyor :(