Sksjsjjsks
Ben zaten pelteğim konuşma güçlüğüm çok var ama yendiğim bir şeydi akıcı konuşabiliyordum. Batta ben söylemeden peltek olduğumu anlamazlardı insanlar, s ş ç c z harflerini çıkartırken dilim yanlış konumlanıyor. Doğumdan sonra daha beter oldu çok utanıyorum konuşurken, kelimeleri düzgün çıkartamıyorum. 3 yıldır da kelimeleri unutma var ya da yerine başka bir şey söylüyorum kelimelerin. Çevremdekilerde alışmış artık düzeltmeye bile çalışmıyorlar anlıyorlar beni.