Sksjsjjsks ben de yalnızım bunların hepsi bi sebep. Sürekli ölecek gibi hissetme, etrafa yabancılaşma rüyada mıyım hissi, haber görsem etkileniyorum. Biri intihar etse acaba ben de eder mıyım korkusu. Kolum uyuşsa kalp krizi mi geçiriyorum. Panik atak yaşıyordum yani. Yürüyordum ama boşlukta yürüyor gibiydim. Korkuyordum nefes alamıyor gibiydim.