Kızlar kaç defa post açmıştım gecmıs zaman da gerçekten artık çok skıldım bu durumlardan çocuğumu emzırmeden kesince direk ilaç başlayacam çünkü artık beynımın oyunları bitmiyor als araştıra araştıra konuşmamı bozdum ve asla düzelmiyor bogazımda yumru hissi konuşmam da zorlanma ş ç trzı harflerin olduğu kelimeleri zor çıkarıyorum gibi geliyor kendım zorlanıyorum yanı seğirmelerim fazlaydı onlar azaldı ama dilimde oluyor ara ara çekilme tarzında düşün düşün daha da artıyor asla geçmiyor gibi geliyor konuşmamı Mahf ettim biriyle fazla konuşunca hemen terliyorum başım dönüyor uzunca konuşamıyorum bilmiyorum yaşayan var mı konuşma bozukluğu kekemelik değil cümle unutma da değil bildıgıniz konuşurken ağzımda yuvarlanıyor kelşmeler çıkıyor ama zorla söylüyor gibi hissediyorum 🥲