Sksjsjjsks
Geçen sene terapiste gittim kesinlikle öneririm emdr uyulamasi yaptı, şunu bilin panik bolumunuz bozuk, bozuk olan bir sey duzelmez ya ilaç kullanacaksınız ya da beyninizin bu oyununu kabul edip beyninize sus diyeceksiniz, bunu şöyle yapacaksınız, o an odak noktanızı değiştirin, geçeceğini ölmeyeceğinizi bilin, ve o an yaşadığınız soruna şunu sorun …. Olursa ne olur? …. Olursa ne olur ? Elbet bir cevap buluyorsunuz bu sorulara ve en soninda rahatlıyorsunuz,
Panik bozukluk küçüklükten gelen travmalardan kaynaklanır en çok ve bu bolumu dediğim gibi Emdr terapisi ile rahatlatabilirsiniz tanı dilerseniz ilaç kullanın