duavakti isterim tabii ki oğlum bu aralar cok hareketli pek giremiyorum buraya,ne zamandir oluyor bu durum,bizim ilaclari yaklasik 3 ay kullaninca kesildi şu anlik tabii sabril kullaniyoruz o da agir bir ilac,yasitlarindan geri zaten 1 ay erken doğdu,fizik tedavi aldik şu an siralama var,ayakta 10 saniye duruyo 3 4 adim atiyo,yakinda özel egitime baslicaz cunku gelisimi geri taklit vs.yok ama her bebek bir değildir belki sizinkini cok etkilemez