Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık epilepsi tanısı koyuldu nöbet geçiriyor bebeğiniz de epilepsi olanlar sizin bebekler nasıl nöbet geçiriyor bize kepte şurup verdiler sizler ne kullanıyorsunuz süreç nasıl ilerliyor bebeklik epilepsi si olup atlatanlar varmış lütfen bilgi paylaşım yapalım biraz