AdasuAnnesi çok benzer şeyler yaşamışız canım çok tanıdık geldi yaşadıkların malesef..
bende anneme işim düşer çağırırdım bahane bulup gelmezdi sonra bir bakardım ki gelinine gitmiş.. İnsanın çok zoruna gidiyor.. Amaçları ne inan ki anlamıyorum..yani oğluna benden daha düşkün olduğunu zaten hep biliyordum ama evlenince bu sefer de gelinine öyle oldu.. anlaşsınlar ne hoş ne güzel tabi ama bende kızıyım yani insanın gücüne gidiyor.. Biz kızlarıyız alınmayız,kırılmayız sanıyorlar bizim onlara kızmaya,kırılmaya hakkımız yok gibi.. mesafe koymaya çalışıyorum biraz biraz iyi oldu gibi..