AdasuAnnesi valla canım, ben 16 yaşımdaydım annemle babam ayrıldılar annem kanadaya gitti o gittikten sonra bunalıma girdim intihar etmeye kalktım gelmedi, evden babamdan ergenlik aklıyla kaçtım evlendim kocamdan şiddet gördüm 7 aylıktı kızımı kaçırdı adam, babam beni korudu kolladı da annem yine gelmedi, uzaktan telefondan vah vah tüh tüh nerden gittin evlendin diyip durdu, babamı kaybettim 6 yaşında çocuğumla tek başıma kaldım gelmedi, sonra şimdiki eşimle evlendim bi düğünüme geldi sağolsun (!) Sonrasında 20 günlük oğlumu toprağa verdim gelmedi, üstüne bir düşük yaptım ikinci kez evlat kaybettim gelmedi, ilk evliliğimden olan kızım ben babamla yaşamak istiyorum dedi çekti babasına gitti tekrar mahvoldum gelmedi bir de Allah'tan kocan var ailesi var sana sahip çıktılar diyor ya çıkmasalardı, ya beni hor görselerdi, dul diye dışlasalardı kocam yüzüme vursaydı hiç düşünmedi ben de boşverdim, kendi anneme göstermediği sıcaklığı kaynanama gösterdim o da bana evlat muamelesi yapıyor lohusaydım 15 gün kızım hastanede yattı yanımda kaldı geldi gitti, lohusa yatakları hazırladı yerimden kaldırmadı yeri geldi beni yıkadı kızım uyumadı gittim evine yattım çocuğuma baktı öz annemin bana yapmadığı anneliği kaynanam yaptı görümcelerim kardeşlik etti yani el diye geçme, annemden fazla seninle ilgilendiyse annene kırıldığını belirt, sen de kaynanana yakınlaş gerçekten, demek ki kaynanan seni seviyor geçmişe çizgi çek ona kendi annenmiş gibi davran o da sana aynı sıcaklık ve şefkatle geri dönecektir. çok uzun oldu hakkını helal et ama kendi annemden dolayı da yaram var, dayanamadım okuyunca 😢