Üzüldüm yasadiklariniza. Ilk torunuysa anneniz nasil davranmasi gerektigini bilmiyor olabilir. Yani yenidogan bebekler annesiyle odada durur falan diye sizi pek yanina cagirmiyor olabilir mi? Siz mesela salona gidin oturun bebeginizi alip, yaninizda sigara icmezler herhalde diye dusunuyorum. Onlar sigaralarini baska yerde icip yaniniza gelirler. Canim sıkılıyor gelin sohbet edelim, gelin kayinvalide aranizdan su sizmiyor masallah beni yalniz biraktiniz falan espriyle karisik soyleyebilirsin. Yeni bebegi olan anneler de biraz alingan olabiliyor. Ben de oyleydim cunku, herseyi yanlis anlıyordum gozumde buyutuyordum falan. O psikoloji cok farkli. Ama yine de durumu cözemeyecek gibi olursanız bosuna caninizi sıkıp gizli gizli aglamayin, esinize soyleyin gelip sizi alsin. Illa ki bi bahane bulursunuz. Bebekle zor oluyor baska yerde, cocugun eşyaları falan hep evde lazim oluyor falan evde daha rahatiz gibisinden biseyler soyleyebilirsiniz.