twobabymom_ TulayGeriDon Ay evet askıyı biliyordum da 2 kez aldığını bilmiyordum ve haksız yere aldı askıyı onu biliyorum ama
Tusa_ Meri-Mel evet genelde postlarda denk gelip konuşuyoruz güzel oluyo 🥰🥰 fenomenlerle takılıp fenomen olmayan ben 😂
Sadekahve_ Meri-Mel yaa cansın 🥰💐 Beni de unutmamış olman 🫶🏻 mutlu ettin 💝 Bana göre de en naif kişilerden birisin, beni etiketlediğin için değil gerçek görüşüm bu, kimseyi kırmayan herkese ılımlı yorumlar yapan naif bir vibe alıyorum 🥰
Meri-Mel Sadekahve_ Unutur muyum hiç aynı hisler ,çok hoş, kibar ,tatlis bir anne var aklımda sizin için ♥️❤️