Meryemmm Minnakelifim03 Minnakelifim03 550 TL asagi söyledim telefona vatan vb yerlerdeki fiyatlarına bakabilirsiniz 2 aylık faturasında tarihi mevcut zaten
OptimusPrime Meryemmm 16 gb gel takas edelim kutusu falan her şeyi duruyor kulaklığı 0 vereyim sana 😂
YK_ Kızlar bende de iphone 6s var 16 gb rengi gold beyaz temiz ilgilenen olursa 1500 tl düşünüyorum pazarlıkta yapabiliriz
OptimusPrime Meryemmm siz bilirsiniz uzay grisi telefonum çiziği dahi yok kapsız koruma ekransız kullanmadım ki çok özenerek kullandım. İşte eşim hesiye aldı bana bu teşefonu o zaman gb dikkat etmeden almış. Sizde elinizdeki telefonu 2. El oldu artık satmaya kalksanız androidlerin sorunu bu 1000 tl falan olacak. Ben daha önce 2000 aldığım androidi elimden çıkardım 480 etti hemde garantisi duyyordu 5 aylık telefondu. Düşünürseniz yazabilirsiniz:)
FHKK OptimusPrime Bende xioami redmi note 7 kullanıyorum kamerası kullanımı çok guzel tavsiye ederim kesinlikle 🤗🤗
Nekwam GmzSnn okunuşu cok kolay halbuki şayomi redmi not 8😬ya da ben aalistim artık eşim tel satiyodu geçen sene o da o markadan aldı hatta 😁 Ben samsungumu kimselere değişmem ama oylede klasikciyimdir😎
Meryemmm OptimusPrime çok zarar etmişsiniz garantisi duran 2 aylık cihaza asla 1000 lora asagi satmam dursun daha iyi.
SinanzehraNeva Meryemmm bende yıllardır Apple kullanıcısıydım tel eskidi falan dedim eşimle aynıydı telefon larımız o ikisini satmış kendine yeni model aplle almış bana da oppo reno 2z almış ben uyurken sabah telefon çok güzel ama bende alışamadım kamera falan Apple bin basar ama alışmadık abdest tutmuyor 🤦🏼♀️😅
Meryemmm SinanzehraNeva aynen bende alışamadım boşu boşuna da sıfır telefon aldık bi hevesle çok araştırdım bayagi revaçta bir telefondu ama olmayınca olmadı 😂
SinanzehraNeva Meryemmm yarının hatrına ondaki Apple alıp bunu vermek gibi bi fikir geldi şuan aklıma 😅
OptimusPrime Meryemmm Eminönü kadıköy tuzlaa pendik gebze darıca tüm telefoncuları gezdim en fazla verene sattım. ANdroiddlerin böyle sorunu var maalesef 🤷🏻♀️ Söylediğim gibi düşünürseniz ben seve seve kabul ederim.
Byzgl_2019 Meryemmm eşim aynı telefonu evlilik yıldönümü hediyesi aldı efsane gerçekten ve dediğiniz gibi Türkiye garantili bir ürün olması çok önemli intenet te ucuza yurt dışı garantili olanlar. Düşünenler kaçırmasın derim. Kamera süper
Meryemmm Byzgl_2019 tesekkur ederim evet trendyolda filan çok uygun ama biz almadık satıcı garantili. Satıcı kim sari çizmeli Mehmet ağa 😂 sıkıntı olunca bul bulabilirsen