Meryemmm Durum_m fiyat nedir ? Takas düşünmüyorum çok fazla garantisi devam eden bir telefon almak isterim olursa da bi sıkıntı çıkar bisey olur basımız agrimasinn
Karsimasaldakikiz OptimusPrime iPhone 6 ya güncelleme bile gelmiyor artık biliyorsunuz değil mi? Biraz zor satarsınız o yüzden.
MuhammedAmine Karsimasaldakikiz bende 6 32 GB kullanıyorum güncelleme geliyor https://imgyukle.com/i/naQrNq Zorla güncelliyor hatta ben erteliyorum ama geceleri güncelliyor şarzım varsa .
OptimusPrime Karsimasaldakikiz güncelleme geliyor ayrıca gayet rahat güncelleniyor nerden çıkardınız?
Zuzuuu Yapmayın bu fiyatlar nedir telefon bugün alır açarsın yarına satmak istesen 2 el oluyor o fiyatlara biraz zor satarsanız. 6 ve 6s filan artık güncelleme gelmiyor bile 😖 Bariz fiyat abartısı bu 16 gb filan telefoncularda 1000 lira 6s ler bilmiyorumda piyasaya göre zor yanı 🤣
Durum_m Meryemmm satış düşünmüyorum açıkçası. 3 sene önce bile 3500 tl almıştım sizin bahsettiğiniz telefonun şimdiki fiyatından bile fazla. Ki ıphone kullanıcısısınz daha iyi bilirsiniz. Teşekkür ediyorum🌸
Meryemmm Byzgl_2019 tesekkur ederim evet trendyolda filan çok uygun ama biz almadık satıcı garantili. Satıcı kim sari çizmeli Mehmet ağa 😂 sıkıntı olunca bul bulabilirsen
58vildan Meryemmm ben bugün 128 GB 2300 e gördüm Xiaomi mağazasında yanlış anlamayın ama biraz zor olur satmak sizin için
Meryemmm 58vildan nerede bu mağaza acaba. Estagfiruullah yanlış anlamam aldigim fiyati biliyorum ben güncel mağazalarda bu fiyat imkansız.. acaba GB vs dusuk olabilir mi ?
Meryemmm 58vildan o belki pro olmayabilir. Simdi baktım vatan Teknosa gibi tr garantili yerlere 2.800 2.900 fiyatı var 2300 olan muhtemelen pro değildir
Meryemmm Durum_m siz takas dusunurmusunuz diye yazmışsınız yanlis mi anlasildi acaba bende takas düşünmüyorum yazdım ama siz satış düşünmüyorum yazmissiniz🙂 bir yanlışlık oldu galiba
Meryemmm 58vildan dediniz fiyat hiç bir sitesinde yazmıyor hiç bir turkiye garantili satılan firmalarda yok 64 GB olanlar bile o fiyat degil internet sitelerinde bile nadir o fiyatta. Bu şekilde bir fiyat söyleyerek insanları töhmet altında bırakıyorsunuz. Telefon satılsın yada satılmasın Hiç önemli değil ne xiaomi de ne vatan Teknosa media mark buralarda asla bu telefon 2300 degil sıfırı.. 2700.2800 arası gidip gelen bir telefon sizin rakamla arasında 500 lira oynuyor.. rica etsem ablaninizin fatura kısmını bana mail atabilirmisiniz? İsim soy isim istemiyorum sadece fatura yazan kurum ve miktar.. çünkü bu imkansız.
Nekwam GmzSnn okunuşu cok kolay halbuki şayomi redmi not 8😬ya da ben aalistim artık eşim tel satiyodu geçen sene o da o markadan aldı hatta 😁 Ben samsungumu kimselere değişmem ama oylede klasikciyimdir😎
Karsimasaldakikiz OptimusPrime ben de iPhone 6 kullanıyorum oradan çıkardım. Koskoca apple yalan söylüyor herhalde 🙂
Mervehicip @Meryemmm canım eşim telefon teknisyeni hemde evofone da yani bu Xiaomilerin ortaklarından ve o fiyata asla elinden çıkaramaz dedi sıfırı zaten o fiyat nerdeyse dedi
Mervehicip @OptimusPrime eşim evofone da Xiaomi ortaklığında çalışıyo ve bu fiyatlara alabiliceğin en iyi telefon bu diyebilirim ama Türkiye garantili alman daha iyi olur. Mesela bende resmi note 7 var eşimde note 8 pro var ikiside canavar gibi bide şöyle bişey var eğer telefonda kullanıcı hatası dışında sorun varsa hiç yapmıyolar direk yeni telefon veriyolar bildiğim kadarıyla iki tane garanti şubesi var eşimin şubesine gelirse onlar uğraşmadan direk yenisiyle değişim talep ediyolar sistemleri böyle
OptimusPrime Mervehicip ay çok iyiymiş 🙈 eşinizin garanti şubes hangiisi alırsam aklımda bulunsun😊 elimdekini çıkartabiirsem üzerini eklerim nşallah