Meryemmm bende yıllardır Apple kullanıcısıydım tel eskidi falan dedim eşimle aynıydı telefon larımız o ikisini satmış kendine yeni model aplle almış bana da oppo reno 2z almış ben uyurken sabah telefon çok güzel ama bende alışamadım kamera falan Apple bin basar ama alışmadık abdest tutmuyor 🤦🏼♀️😅