Sev16 fatmakesenoglu1 kuruma çizgisi olabilir kan verip batırın içiniz rahat olsun benimde başıma geldi böyle bi şey ertesi gün hapı içmiştim şansa bırakmayın bebeğiniz küçükmüş
Lavinia_- fatmakesenoglu1 bence hamilesin ben direk gördüm birde elindeki erken gebelik testi Allah gönlüne göre versin
fatma1795 fatmakesenoglu1 testin üzerinde belirtilen süreden sonra çıktıysa bu çizgi muhtemelen kuruma çizgisidir ama kan testi verirseniz daha net bir bilgiye sahip olursunuz
zeynepkanat Hamilesin canım hayırlı olsun sakın korkma kızım 3 aylıkken oğluma hamile kaldım şimdi kızım 16 oğlum 5 aylık inan zor ama gülüşleri ömre bedel rabbim yardımcın olsun inşallah
fatmakesenoglu1 zeynepkanat İnşallah hayırlısı olur tabi. Olsa üzülecek değilim Rabbimin hediyesi. Sadece gelecek kaygılı endişeleniyorum
cennetkusum16 fatmakesenoglu1 çizgi bariz gözüküyor bide resimdeki hali bu canlı halinde daha belirgindir… İlk 5 dakika içinde çıktıysa hamilesinizdir. Siz yinede 2 gün sonra testi yenileyin gebelik varsa koyulasicaktır. Testte de sıkıntı olabilir
nez34 fatmakesenoglu1 açar açmaz silik çizgiyi gördüm 1 tane daha test yapın aynı markanın bakın eger ondada cıkarsa hamılesınız ama ben acar acmaz bı sılık cızgı gordum
teoardc fatmakesenoglu1 merhaba benim de bu sekilde cıktı adetime 6-5-4 gün kala yaptım gittikçe daha net oldu ama fotoğraf cekmesini beceremedim parladı test görünmedi. Sonucu haberdar ederseniz sevinirim 🙏🏻
fatmakesenoglu1 teoardc merhaba siz istiyorsanız inşallah hayırlısıyla olur :) tam bir hafta var adetime 3-4 güne test yapıcam yine haber veririm merak etmeyin :) herkesin hakkında hayırlısı olsun
teoardc fatmakesenoglu1 benim de 8 aylık bebegim var ve erken doğdu küvoz süreci vs, simdi tercih etmezdim o yüzden henüz o dönemin psikoljisini atlatamadım ama varsa da tabiki seve seve bekliycez onu🥰🥰
zehragm fatmakesenoglu1 sizi çooook iyi anlıyorum ama korunmanıza rağmen böyle bir şey olduysa belli ki yiyecek ekmeği varmış. Allah size eminim onların kolaylığını da verecektir. sonucunuzu emin olmak için kan verip alın hakkınızda en güzeli olsun inşallah 🩷
Tazeanne0134 fatmakesenoglu1 evet var gibi ama adetinin geçmesini bekle en garanti hakkında hayırlısı olsun
Gulsum3 fatmakesenoglu1 merhaba benimde adetime 10 gün var bulantım ve kasık ağrım var sizce gebelık varmıdır
Gulsum3 fatmakesenoglu1 Allah isteyenler eversın canım bebeğim daha çok küçük 18 aylık varsa eğer çok zor günler bekliyor benı