Gulsum3 fatmakesenoglu1 Allah isteyenler eversın canım bebeğim daha çok küçük 18 aylık varsa eğer çok zor günler bekliyor benı
ikiprensesbebiss fatmakesenoglu1 nasıl mağduru oldunuz eşimde ısrarla prezervatif kullanalım spiral taktırma diyor da nasıl ihmal edilmiş oluyor anlatır mısınız ,?
fatmakesenoglu1 ikiprensesbebiss yırtılma oldu bizde maalesef. Spiral de kesin çözüm değilmiş. Arkadaşım da spiral ile hamile kaldı. Ne yapacağız artık bilemiyorum
ikiprensesbebiss fatmakesenoglu1 ya eşimde asla yırtılma olmaz vs felan diyor neye güvencez biz ya kol altı düşünüyorum ona da zararlı felan diyor offfg
fatmakesenoglu1 ikiprensesbebiss valla bizde öyle diyorduk ama başımıza maalesef geldi ben çok şükür hamile değilim adet oldum. 4 aylık bebeğim var korkuyordum olurum diye
Arelinnannesi fatmakesenoglu1 sonucun kaç çıktı acaba bende adet olmadım kan verdim test de yaptım ama hala da emin değilim 3 gün sonra bi daha vericem
bebegimin_annesiyim25 fatmakesenoglu1 üzgünüm ama erken gebelik testi bu gerçi eğer hamileysen bile öğrenmişsindir diye süşünüyorm
Arelinnannesi fatmakesenoglu1 benimde 5 çıktı adet de olmadım bekliyorum bakalım 2 veya 3 gün sonra bi daha kan vericem inşallah yoktur
Arelinnannesi fatmakesenoglu1 ay acilde daha fazla bekleyemezdim 1 saat dediler bebeğim evdeydi ben eve geldim sonuç çıktı resmen internetten de baktım biri var diyor biri yok kafam karıştı senin postunu da görünce yazmak istedim teşekkürler