momas şaka mı bu post? 6 aylık 8 kg gayet iyi. Doktor “bu ay az almış” demiş olabilir ama “kilosu az” demiş olması imkansız. İlk aylar tabi ki 1 kg ve üzeri almıştır ve bu, aylar ilerledikçe azalacaktır. Hiçbir çocuk doktoru zannetmiyorum ki persantil eğrisini bilmesin ve kilo alımının zamanla azalacağını anneye söylemesin. Siz kasaba falan ölçtürdünüz heralde. Benim bebeğim de sadece anne sütüyle 6 ay ölçümünde 8 kg 69 cm çıktı, çocuk doktorumuz da aile hekimimiz de hemşiremiz de çok iyi olduğunu söylediler.