momas Bugün 6. Ay kontrolümüz vardı. Bir önceki ay 7840 gramdı bu ay 8 kg olmuş. Çokta emiyor aslında sütüm var ek gıdaya geçtik iştahı güzel yiyor çişli bezi her seferinde dolu dolu. Ama neden kilo alımı yetersiz anlamadım. Doktor enfeksiyondan şüphelendi kan tahlili verdik enfeksiyon da çıkmamış. Çok hareketli o yüzden mi acaba 😖 devam sütü vereyim dedim onu da emmiyor kusuyor illa da benden içecek. Ne yapmalıyım kilo almasını için siz böyle bir durum yaşadınız mı😣
Sermec27 momas aslında ayına göre kilosu çok iyi benim oğlum 8 ay 5 günlük yeni 7800 falan olmuştur 200 gr almış bu ay belki diş dönemiyse bir de hareketlenmeler başladıysa ondan az almıştır ama kilosu ayına göre çok iyi sıkma canını
aysebb momas Kilosu ayına göre gayet iyi. Zaten 4 ve 6. ayla birlikte kilo alımı yavaşlar bu çok normal. Hem hareketlenmelerden, hem dişten vs hepsi etken. Normal bir durum yani artık az alacak bundan sonra. Benimde 16 aylık bebeğim var
Araldoram momas süt kalitesini arttırmanız gerek , bol sıvı tüketimi , hurma , fındık ,kuru incir , ceviz ve yeşil yapraklı besinler
yavzkus Benim oğlum da 7 ayına giricek ve kilosu sınır daa bende sütüm var ama kilo alımı yavaştı o yüzden mama veriyorum kilo aliior ama yine de yeterli değil benim de oğlum fazlasiula hareketli bence bundanda kilo alımı yavaş sağlık ise kiloya çok takılmayın lütfen
momas yavzkus sağlıklı çok şükür bu zamana kadar da kilo alımı gayet iyiydi. Erkek bebek biraz hareketli bende öyle düşündüm mama içse vericem ama içmiyor sütüm mü yaramıyor anlamadım
momas karan3535 neler yemeliyim. Çok fazla yemek yemem sabah akşam o kadar arada canım bişeyler çekerse öyle ağzıma atarım çok boğazlı biri değilim
momas Sermec27 doktor az almış diyince üzüldüm yoksa her ay neredeyse 1 kilo alıyordu. Hareketlendi belki o yüzdendir hiç yerinde durmuyor eskisi gibi içip yatmıyor
momas aysebb keşke doktorlar da böyle diyip rahatlatsa az almış dedi. Kana da bakıldı enfeksiyon yok acaba sütüm mü yaramıyor ama bu zamana kadar gayet iyi gidiyordu büyüdü enerji atıyor sanırım. Ek gıdayla destekliycem artık😣
Ftet momas bi ara kilo alımı duruyor sonra tekrar almaya başlıyorlar bu ay almadı ya diğer ay alıyor onu dengeliyor
yavzkus momas süt arttıran en önemli şey bence su birde ben bol bol takinnpekmez tahin helvası faln yerim onlarda bence süt yapıyor
karan3535 momas haftanın en az 3 günü protein et balık gibi yemen lazım gergin kuruyemiş badem ceviz fındık yemen lazım bide hurma çok yarıyor kahvaltıda mutlaka yumurta ve yağlı peynir tahin pekmez yemelisin
karan3535 momas haftanın en az 3 günü protein et balık gibi yemen lazım gergin kuruyemiş badem ceviz fındık yemen lazım bide hurma çok yarıyor kahvaltıda mutlaka yumurta ve yağlı peynir tahin pekmez yemelisin
Sermec27 momas benim oğlum ilk 2 ay 1200 1200 alıyordu sonra hep 500 400 almaya devam etti ve çok zayıf doğmuştu hala da zayıf sıkmayın canınızı her ay aynı olmaz ayrıca kilosu çok iyi
muhendis__anne Almaması gayet normal hareketlendikçe enerji harcamaya başlayacak artık ek gıdaya başlayınca alır merak etmeyin.Ben de endişelenmiştim drumuz bu yönde bilgilendirmişti.
momas Sermec27 ek gıdaya başladık umarım düzelir aslında bana kalsa görüntüsü iyi öyle zayıf değil ama doktor az almış sütün mü yok diyince üzüldüm tabi
Sermec27 momas süt maalesef aynı devam etmiyor büyüdükçe azalıyor ek gıda ile daha iyi alır merak etme 🌸
momas karan3535 et tavuk hergün yiyorum onun dışındakileri canım istemediğimiçin yemiyorum ama sütü de onlar çoğaltıyor 🥲