canmanayvesuyu tadımlar bitti yani öyle çok bayılmıyor atlamıyor ver diye ama ağzına kaşığı getirince açığ yiyor. Fazla da vermiyorum öyle mesela bu sabah çeyrek avokadoya zeytinyağı dut pekmezi döktüm yedi hepsini. Ayrıca yumurta tadım günüydü 8/1 verdim onu da sevdi. Belki daha küçük anlamıyordur sonuçta kaç aydır sadece süt içiyor hemen atlayıp yemedi olmazdı zaten