SincapZ canım ben iki gündür kullanıyorum kremi doktor bana emzirmeden önce göğsünü sil emzirdikten sonra tekrar sür dedi ellerine de aynı şekilde yıkadıktan sonra tekrar sür dedi gün içinde çok zor oluyor ama gece yatarken sürüp çorap geçiriyorum inşallah değildir çok zormuş gerçekten rabbim düşmanıma vermesin metrin kwellada verirse sakın almayın hiç bir işe yaramıyor 5 kutu metrin 2 şer kutu da kwellada kullandık bir gram fayda etmedi karışım hazırlattırın eczaneden arkadaşta onunla geçirmiş bende dün ilk sürmüştüm bugün baktım bebeğimin döküntüleri baya baya fark ediyor azalmış