Prensinannesii06 Fulisko sipariş ettim yeni geldi oda kullansam mı kullanmasam mı bilemedim bazen ürünü kendileri yorumluyorlar ya o yüzden doktora sordum kullanabilirsiniz 3 günlük tedaviden sonra bir bakalım ne durumda geçse de geçmese de zaten 3 gün daha vericem bu tedaviyi dedi sonrasında o kremi kullanın dedi inşallah faydasını görürüz geçer bir an önce
Emir7227 MaviPanterAnne merhaba canım geçmiş olsun Benm kayınbabamda öyle önce kolları kaşındı çok kaşıyınca yara oldu sanırım elini yüzüne atarken yüzünede bulaşmıştı gözleri şişmişti yüzü kıp kırmızı bütün vücudu kaşınıyor acilde iğne falan yapmışlarda geçmedi kükürt sabunu onada iyi gelrmi , bebeğim de var onu alıp seviyor hatta eşime bulaşıcı olabilir mi dedim yok dedi bulaşmaz dedi şimdi korktum 😟
MaviPanterAnne Emir7227 sanırım kayınvabanızınki uyuz değil başka bişi çünkü uyuz yüzee barınmıyor yüzü sevmiyor bşde gözleri şişmiş başka bişi olabilir bence bi cildiyeye w canım belki uyuzdur başka yan etki yapmış yüzüne gözünede vurmuşur bu uyuzunda çeşiyleri var benim eşime bulaştıgı zaman bacakları töbe estagfurullah evlerden ırak yara dökmüştü ama öyle böyle değil kanser hastaları gibi evlerden ırak onunda uyuz oldunu anlamadk başka bilçşi sandık megersem uyuzmuş ayrıca eşine söyle uyuzsa bulaşır hemde çok çabuk bulaşır kayınbabanızdaki neyse öğrenene kadar çok fazla temas kurdurmayın
Fulisko Emir7227 yüze geçmez uyuz canjm benim de yüzüm kasinmisti doktorum surdugunux krem ellerinizde olduğu için gün içerisinde eliniz yüzünüze deyince ilaç alerji yapmış demişti.mumkub mertebe uzak durun bana ve bebeğime kayinvalidemlere yatılı kalmaya gittiğimizde geçti aylarca surunduk
MaviPanterAnne Prensinannesii06 metrin kwella hiç bişe yaramıyo denemesiğimi şey kalmadı wilkinson pomat şuan sürdüğünüz krem bundan başka çözüm yok piyasada ilaö bile yok o derece normalde uyuz yüzde barınamaz yüzü sevmez ama bebeklerin dokusu çok yumuşak olduğu için onlarda barınabiliyomuş sizede çok geçmiş olsun eve malesef aylardır bende cildiyeye randevu almaıyorum ve kurdeşen döküyorum o kremi kullandıktan sonra oldu bende ama yan etki mi yaptı olacagımı vardı bilmiyorum vücudum kabarıyo su çiçeği baloncuk gibi yada kıpkırmızı kızarıyor kasınıyo bi süre sonra geçiyor bu kurdeşen aylardır randevu alamıyorum sıkıntı strestende oluyomuş buda uyuz gibi ama en azından geçiyo sürekli olmuyo alrjş hapı kullanıyorum içtigim an kesiyor bu alerji hapını doktor bana uyuzken vermişti kasıntıyı kessin diye kremin yanında isterseniz eczaneden alıp için crebrus diye gğnde bi kez içiliyo on tl flan
Prensinannesii06 MaviPanterAnne doktor bu 3 günlük kremi kullandıktan sonra kontrole çağırdı pazartesi gidicez geçse bile 7 gün sonra tekrar bir 3 gün kullandırıcam dirençli olduğu için dedi sonra ki kontrolde bir hap vericem çünkü kaşıntı hemen geçmiyor zamanla azalıyor o kaşıntıları dindirmek içinde tedaviden sonra başlıcaz dedi sanırım onu vericek bize de hangi şehir de oturuyorsunuz ?
Minnikim MaviPanterAnne kurdesen cok kotu çok gecmis olsun doktor bana kurdesen kremi vermisri keske adini hatirlasaydim. Soguk dus cok iyi geliyor gunde 3 defa dus aliyordum. 1 haftada atlatmistim. Dogumdan 2 hafta sonra stresten cikmisti bende 😔 o kremi de surmediginiz yer kalmiyor. Bir de surekli kiyafet degistirip evde ciplaga yakin geziyordum cunku kiyafetin degdigi yerler yakiyor kurdesende
MaviPanterAnne Prensinannesii06 ben istanbulda oturuyorum canım ama bu doktor özel mi özelse sanki biraz para için falan çağırıyo gibi geldi yani bu kadar çağırmasına hiç gerek tek seferde biZim doktor hepsni söylemişti 3 gün arayla yada 7 gün arayla kullanılan losyon şeklinde kwella bu üç günlük krem değil bunu uyguladın mı doğru düzgün bi şekilde yeterli bende dediğim şekilde güzelce uygulayın herşeyi yıkayıp ütüleyin çünkü bu kremle üç gün boyunca yaşamak çok zor gece yatmak dahada zor heryer pis onun temizliği bide çocukla hepten zor gene siz bilirsiniz ama düzgün bi şeklde uygulayın size vereceği hap dediğim gibi ya crebrus yada doleday bunlr kasıntı alerji ilacı bunuda eczaneden alın günde bi kez için yanlız ilk başlarda uyku yapıyo o yüzden akşamdan için daha sonradan benim bünyem alıştıgı için uyku yapmadı
Asafsemra MaviPanterAnne merhaba 3 aylık bebek nasıl tedavi uygulandı yada belirtisi neydi doktor nasıl anladı canıö söylermisin biz evlenöeden bizde uyuz olmustuk ve eşim sürekli kasınıyo benımde bebegım şimdi 3 bucuk aylık kasınıyorum dedi eşim onada gecmımıdır dşye dusunuyoruz belirtiler nasıl oluyo bebekte söylermisin
MaviPanterAnne Asafsemra merhaba her yerinde yüzünde falan kırmızı döküntüler kabarcıklr oluyo kırmızı kırmızı tedavi ise büyüklere verilen Wilkinson pomat diye bi krem var onunla geçiyo ama büyüklerin ki yüzde on iki oran bebeklerinkini oksidanla karosım yapıp azaltıyolar kokusu bile azalıyo birazcık ama büyüklerin kullandıgı daha keskin heryerine sürüyorsun üç gün boyunca ellerine falan çorap geçiriyosunuz öyle
MaviPanterAnne Asafsemra iyi bi doktorsa işinin ehliyse direk anlıyo zaten evde sizde kasınan var mı diye soruyo ama anlamıyan da alerji diyor bebe döküntüsü diyor yani o şekilde biz ilk götürdüğümüz doktor alerji bebe döküntüsü dedi hemde kendş çocuk doktorumızdu onun yüzünden çocugum bir ay çekti sonra başka bi doktor anladı şükür o günler aklıma geldide yavrum biz dayanamıyoduk o nasıl dayandı acaba
Fulisko Asafsemra benim brbegim üç aylıkken oldu farketmemenin imkanı yok sivilcemsi bir sürü şey bı anda vücudunu kaplıyor bn ilk bir iki tane varken doktora götürdüm bişey değil bu dedi bı hafta sonra banyo yaptirmk için soydugumda sırtında kocaman ve bir sürü olduğunu gördüm bu sefer tanısı kondu bir kaç gün içerisinde tüm vucudunw yayıldı saçlarının içi dahil.yanaklar kulaklar kulakici her yeri olmuştu yavrumun kaç ilaç denedik etki etmedi sürekli birbirimizden digerimize geçti en son eczane bı krem hazırladı şükür o zmn çocuğumun sivilceli yaraları kayboldu
Asafsemra MaviPanterAnne ellerinde vucudunda bısey cıkmısmıyfı bebegının canım huzursuzmuydu belirtisni sormustum da bide ne verdi doktor 3 aylık. Bebegede gecti canım aynısı bizde var sanırım bakalım
Prensinannesii06 MaviPanterAnne özel canım ama bilerek 10 gün içinde gel ki ücret ödemek zorunda kalma tekrar dedi şimdi biz bu üç gün kullanıcaz pazartesi gittiğim de sorayım hapı da emzirirken sıkıntı olmuyor dimi hap uyku yapsın ya gece uykusunu özledik 1 buçuk aydık sabah oluyor biz daha ayaktayız 😭
SincapZ MaviPanterAnne bende istanbul da oturuyorum. Geçen hafta özellikle geceleri kaşınıyordum. Burda uyuz salgını olduğuna dair bir post okumuştum. Belki siz yazmıştınız hatırlamıyorum. Tabi aklıma gelmiyor uyuz olacağım. Sonra eşime dedim acaba uyuz mu oldum diye. Sonra o da kaşınmaya başladı. Psikolojik mi falan derken. Dün bir baktım bebeğimin kafası kıpkırmızı lezyonlarla dolmuş. Randevu aldık bugün gideceğiz dermatoloğa. Bu arada doğduğundan beri geceleri uyuyan bebeğim son günlerde geceleri uyumuyor. Bu uyuzda da gece artıyormuş kaşıntı. Acaba ondan mı. 45 günlük kızım. Meme başını da tutuyormuş uyuz.@Prensinannesii06 @MaviPanterAnne Siz nasıl yaptınız. Meme ucuna krem sürünce beklemesi gerekiyor. O sırada emmek isterse ne yapacağım
MaviPanterAnne Prensinannesii06 anam çocuğu duymassın kız bi akşam iç dene eşin içmesin baktın sıkıntı yok beraber için 😂 bana emzirirken yazmıştı canım bi sıkıntı olmuyor ama sen genede sor ne verir bilmem ama verdikleri de minimum süte etki ediyo çok az ay o gece uykuları yataga yateaın başlarsın kasınmaya yatardım kalkardım yatardım kalkardım😂 ne küfürler ederdim 😂 gerçi şimdide uyumuyorum ama gece işlerimi falan halkediyom malum çocukla bişi olmuyo bide geceyi seviyorum oturmayı gündüzde uyumayı😬 sırf uyumak için oğlanıda benim gibi tembel yaptım sabah uyanıyo slıuom sarılıyom hipnoz ediyom uyuyorz😂😂
Prensinannesii06 MaviPanterAnne eşim gececi çalışıyor normalde de erken yatan biri değilim gece oturmasını bende severim 3-4 uyurum ama artık saat 7-8 i görüyorum ve bütün günümüz de yok oluyor gecesini gündüzünü karıştıran bebek gibiyiz 😂 yalnız değilmişim ya bende oğlum uyanıyor sabahları alıyorum kolumun altına sarılıyorum çocukta alıştı benimle uyuyor 😂😂
MaviPanterAnne Minnikim çok sağolun ya bir haftada geçtimi ben aylardır atlatamıyorum biraz sıkıntı strese girdin mi azıyo ortaya çıkıyo bende sürekli kıyafet değiştiriyorum her giydiğim rahatsız ediyor özellikle polar ve polyesterler ne giyeceğimi şaşırıyorum kışın ortasın tişört penye pijama bi onlarda rahat ediyorum Aylardır randevuda alamıyorum bakalım ayaklarım kasındıgı an anlıyorum ki vücudumda çıkacak ayaklarımda başlıyo benim sonra vücuda vuruyo bide yani öyle değişik bi kaşıntıki damarlarım kanım kasınıyo derim değil
MaviPanterAnne Asafsemra wilkinson pomat ye bi krem var büyüklerin kullandıgı onu eczanede karısım yapıp azaltıyolar onu sürüyorsun
MaviPanterAnne Prensinannesii06 hahah ee gece uyumuyoz gündüzde uyumasak sarhoş gibi oluruz kız mecbur bebişlerde bize ayak uyduracak hiç kalkamam sabahın köründe kusura bakmasın zaten ilk bir ay sabaha kadar uyumadm onun için sabah yattım öğlen kalktm erken dogdu 8 aylık sarılığı vardı sürekli iki saatte bir mama yemesi lazımdı şimdi o bende uyusun😂😂😂 bu arada eşinle birbirinizi görünce kasınmaya baslıyo musunuz biz birbirimizide görünce kasınıyoduk😂😂
MaviPanterAnne @Asafsemra# tabi canım elleri ayaklarının altı kolları yüzü hep pötür potur kırmızıydı bi bi videosu var ama atmayı bilmiyorum bilsem atardm net anlamanız için Bi huzursuzluk yoktu olsada anlamadk çok küçüktü o zaman
Prensinannesii06 MaviPanterAnne şuan farklı şehirde yaşayan kendimi buldum resmen bizim de ilk 1 ay benim dikişlerim açıldı uyku diye bir şey yoktu 2. Ay bebeğim hastalandı hastanede yattık 10 gün saat başı emzirmem gerekiyordu sıfır uyku 5 dakika gözümü kapatsam şükrediyordur ne yalan söyleyim kocamda bende uykucuyuz bıraksınlar bizi 3 gün uyanmayız oğlumuz da aynı biz yani aslında bana ayak uydurduğunu sanmıyorum anasına babasına çekmiş uyumayan çocuk uyumuyor sizinki de bence uykuyu seviyor ki uyuyor yanıma alıp sarıldığım an oda uyku moduna geçiveriyor hemen tabi şu uyuz olana kadar öyleydi 🙄 yarım saatte bir uyanıyor geceleri gündüz uyuyoruz bütün gün 😂 daha geçen gün bunun dalgasını geçtik eşimle eşim diyor seni görünce kaşıntı tutuyor ben diyorum asıl ben seni görünce kaşınıyorum 😂 artık mutfakta oturup sohbet etmek yerine karşılıklı kaşınıyoruz 😂😂
NurR MaviPanterAnne çok geçmiş olsun çok zor şeyler yaşamışsınız bu sadece kıyafet giymekle mi bulaşıyor acaba
MaviPanterAnne NurR sağolun teşekkür ederim çok zordu gerçekten 😐 sadece kıtafet değil yani aynı yatakta yatmak, temasta bulunmak, kıyafet giymek eşyalsrını kullanmak bu şekilde