BBK allahım şükürler olsun ki kurtuldum kolay olmadı tabi ki karışım bir krem verdi doktor 3 gün onu sürdük 3 gün içinde bütün ne var ne yoksa yıkandı ütülendi koltukları hali yıkama makinesi vardı annemin onunla yıkadım 3 günün sonunda yıkandık ama elim sudan çıktığı gibi tekrar kremliyprdum biraz sıkıntılı o krem pütür pütür 1 hafta sonra tekrar 3 gün krem ve bütün her şey baştan yıkandı ütülendi sonra doktor bir krem verdi kaşıntı için kortizonlu 1 ay içinde yavaş yavaş geçicek dedi eşimle oğlumun 1 2 haftada geçti benim 1 ayı buldu ama tabi ilk zamanlar yine o ağlamalı kaşıntılardı sonra hafif hafif artık çok rahatsız etmeyen