Ebrudrgt Zeyna0601 ne güzel ben çok stres oldm yani böyle. Beta artcakmi bekle sonra kese goruncekmi bebek varmı içinde kalbi atiyomu derken hep bir stres ,🥺
Zeyna0601 Ebrudrgt inan yurt dışında adetin üstünden 1 ay geçince bakıyorlar biliyor musun kasmıyorlar ⅔ lü taramaya sokmuyorlar çok rahatlar burada yok çocuk down sendromlu yok bilmem ne bizi de strese sokuyırlar
Ebrudrgt Tazeanne0134 evet öyleymiş pazartesi günü artmış olur Allah’ın izniyle benmdede bundan sonra korkmam ☺️
Ebrudrgt ElisaMom_ ayy çok güzel masallah yaa bende yarın 4 haftaya giriş yapicam allahin izniyle☺️ sağlıklı bir şekilde gebeligimiz geçsin insallah ve sağlıkla kucağımıza alalım bebislerimizi. İçimi rahatlattiniz ☺️💓
ZamaneAnnesii Ebrudrgt bnce öyle rabbim sağlıkla kucaginiza almayi nasip etsin bana da dua edin lütfen 🤲🏻
Ebrudrgt nslhnak şimdi kaç haftalık siniz acaba ? İnşallah artma olur benimde hepimz sağlıkla kucağımıza alırız 🙏
Ebrudrgt yagizinannesi0606 bakalım ilerleyen zamanlarda nasıl olucak ilk gebeligm zor geçmişti kusmadan dolayı bu insllah kolay olur 🤦