Ebrudrgt yaa bir an o zamanlara gittim bende öğrendiğimde 41 di değerim ve dr bana da aynısını demişti kimseye söyleyememiştim çok korkmuştum ikinci beta değerini beklerken kalbim çarpıyordu şimdi doğdu 13 aylık oldu Allah a bin şükür inşallah sende seneye doğduğunda gülerek hatırlarsın bu günleri ♥️