[silindi] ozgecanmetehan aslında iki kere yikasaniz daha iyi olur saç kurutma makinasıyla saçını kuruyorum. Ufoyla da odayı iyice ısıtıp kıyafetlerini falan da ufoya tutuyorum sıcak giydiriyorum çok şükür hiç hasta olmadı. Belki abartiyorumdur ama içime sinmiyor kıyafetleri soğuk soğuk giymesi 🥲❤️
ozgecanmetehan [silindi] evet bncede haftada iki ideal yazın emekler yada yürür o zaman yıkamak daha kolay olur her gün yıkarım Şuan kafamı bile kaşıyamıyorum çok enerjik 1 dk durmuyor yerinde
nadidelifora ozgecanmetehan 18 aylık. Her akşam yemekten sonra doğru banyoya. Alıştı zaten mama sandalyesinden inmeden banyo demeye saçlarını yıkamaya başlıyor 🤣
ozgecanmetehan nadidelifora ☺️benim her akşam yemeğinden sonra yıkamaya enerjim olacağını sanmıyorum ama yürümeye başlarsa enerjim olabilir şuan 6 aylık diştir ataktır falan çok yoruluyorum ve çok enerjik bebek şimdiden yürütmemi istiyor yoksa ağlıyor
nadidelifora ozgecanmetehan benim de yok inanın. Benim bebeğim de 11. Ayından beri yürüyen sürekli ayakta bir bebek. Asla oturmaz akşama kadar☺️ babası yıkıyor hiç üşenmez sağolsun 🥰 oda zaten yemek bitince babasına der baba baaa(banyo) diye 🤣 evet küvette yıkamak zor gerçekten. Biraz daha büyüsün desteksiz oturunca daha rahat oluyor. Yıkanan bebek büyür der benim büyüklerim. Hep öyle alıştık 🌸
ozgecanmetehan bikahveicelimmi evet ellerini yüzünü hergün muhakkak yıkıyorum ama banyo bazen 5 günde bir bazen haftada iki olabiliyor
busraturannn ozgecanmetehan oğlum 3,5 aylık ben imkan buldukça hergün yoksa 2 günde 1 muhakkak yıkıyorum özellikle akşam derin uykuya dalması için çok faydalı oluyor
ozgecanmetehan busraturannn ya bizim 3 buçuk aydan beri uyku sorunumuz var saat başı uyanıyor her gün yıkamayı denedim değişmedi bende her gün yıkamayı bıraktım
emosss__ 11 buçuk aylık haftada 1 yıkıyorum ama dışarıya çıkmıyoruz kimse de gelmiyor. Olaki baba tarafıyla telefonda konuştuğumuz direk duş ve pohur yakıyorum malum zarar veriyorlar
ozgecanmetehan [silindi] valla eşim işten gelince yemek yapar bazen o kadar iş göremiyorum yere yatırsam durmuyor pusette beni izlesin diye koyuyorum orada da durmuyor gündüz uykusu en fazla yarım saat napalım böyle böyle büyüyorlar
Oyku123ss11 ozgecanmetehan bebeğim 5 aylık haftada 1 yapıyorum önceden çok kusuyodu haftada 2 kere falan yapiyodum şimdi kusması düzeldi şükür havalarda soğuk ayaz oluyo üşümesin diye bazen gündüz bazen akşam yapıp sıkı sıkı giydirip öyle uyuyo gece tulumu da var usumuyor
yazgicansu ozgecanmetehan 4 aylık her akşam yıkıyorum haftada 2 defa şampuanla diğer günler saf suyla