baharne yzeynep bende babaannesi gördükten sonra yıkarım 🤣🤣 bugün yıkayacaktım yarın babaannesi gelecek yarın yıkıcam😂
Meri-Mel ozgecanmetehan 27 aylık haftada 2 bazen 3 oluyor , evimiz güzel ısınıyor ama banyomuz büyük biraz serin oluyor önceden ısıtıcı açıyordum şimdi yapmıyorum büyüdü şükür, yeterli geliyor zarurî durumlarda tabi daha sık ya da seyrek olur ama 2 garanti 🌸
ozgecanmetehan yagmur1172 ağustos da doğum yaptım havalar soğuyana kadar her gün yıkıyordum bide gazlı bebekti su iyi geliyordu
KayraVeAnnesi_06 ozgecanmetehan Oğlum iki yaşında kış olduğu için haftada 2 bazen 3 kez kesin banyosunu yaptırıyorum .
ozgecanmetehan yzeynep bizimkilerde öyle bende yanlarında gidip ellerini yüzünü yıkıyorum da anlamıyorlar yâda bilerek öpmeye devam ediyorlar
ozgecanmetehan [silindi] ben eşimle akşamları yıkayabiliyorum gece üşür diye haftada bir yıkıyorum 6 aylık
[silindi] ozgecanmetehan aslında iki kere yikasaniz daha iyi olur saç kurutma makinasıyla saçını kuruyorum. Ufoyla da odayı iyice ısıtıp kıyafetlerini falan da ufoya tutuyorum sıcak giydiriyorum çok şükür hiç hasta olmadı. Belki abartiyorumdur ama içime sinmiyor kıyafetleri soğuk soğuk giymesi 🥲❤️
ozgecanmetehan bikahveicelimmi evet ellerini yüzünü hergün muhakkak yıkıyorum ama banyo bazen 5 günde bir bazen haftada iki olabiliyor