aysnrsvl benim oğlum da bugün tam 6 aylık oldu ve o da tam 8 kilo normal ve hatta iyi demişti hemşire. Benim oğlum 1 hafta yenidoğan yoğun bakımda kalmıştı biraz geç toparladı. Şu an sadece mama ile besleniyo ek gıdayı deniyorum ama hep reddediyo 🤗🌸. Ek olarak şunu söylemek isterim kilosu boyu vs ne olursa olsun hiç kimseyle kıyaslamamak lazım. Onlar bizim canımız cigerimiz canları sağ olsun sağlıklı olsunlar yeter 🤍🌸🌸🌸