aysnrsvl Benim kızım 35 haftalık doğdu 2600 doğdu 2300 düştü şuan tam 6 aylık 8 kilo sizce iyi mi yeni emzirmeyi bıraktım 2 haftadir mama kullanıyorum ek gıda ile beraber
dilara_0 aysnrsvl 39+5 de doğdu benim oğlum da 3.530 gram doğdu 3.470 grama düşmüştü. Geçen ay 7.500 kiloydu şimdi 8 olmuştur. 6 ay 2 günlük. Mama alıyor+ günde 2 kez ek gıda.
sedadvc aysnrsvl Oğlum 39+4 te 3540 gr doğdu. 3000 grama düştü. Şu an 5 aylık. Geçen ay 7700 gr di. Şimdi 8 buçuk filan olmuştur. Haftaya kontrol var bakacaz. ☺️
cennetkusum16 aysnrsvl 38 haftalık 2880 gram doğdu. 9 ay 25 günlüğüz 9.400 çıktı bugün. Geçen ay diş yüzünden zayıflamıştı. Yeni toparladı
Sermec27 aysnrsvl bence çok iyi bebeklerimiz yakın doğmuş sizinki iyi kılo almiş biz 37+1 de 2450 doğduk 2100 e düştük 8 aylık 7750 ancak vardır bizde anne sütü ve ek gıda var sadece
aysnrsvl dilara_0 maşallah aynı kilodayiz hemen hemen ama benim ki prematüre doğdu kayınvalidem çok az kilosu diyor ben 5 kilo doğurdum diyooo:)
bendenbirtanedahayok dilara_0 günde 2 kez ek gıda verin diye doktor mu söyledi benim kızımda 6 ay 24 günlğk ama ben tek veriyorum yeni başladımda o yüzden soruyorum 2 ye mi çıkartmalıyım:)
sedadvc aysnrsvl Fazla tombul olması da taşımada zorluk yaratıyor. Önce benim de hoşuma gidiyordu şimdi boyun fitigim tekrarladı. Fizik tedaviye gideceğim. 🙄
brc111 Sermec27 merhaba benim bebeğim de 37+1 de 2560 gr doğdu. Ve suan 5& günlük gülmüyor. Sizin bebeğiniz ne kadarlikken gülmeye başladı acaba?
gulcegrgn rimrim benimki de 2900 doğdu 7 ay 7 günlük 7 buçuk kilo. Zayıf diye çok üzülüyorum 🥲 daha doğrusu 4 buçuk ayından beri kilo almadı 4 buçuk ayında da 7300 falandı .
zeynoelo Kızım 3.090 doğdu yoğun bakımda yatti 2800 olarak aldık şuan 4 ay 2 günlük 7 kilo anne sütü günde 2 yada 3 60 CC mama veriorum 58 cm de boyu
hepibebi zeynoelo doğduğu günden itibaren mi mama verdiniz 3 kilodan düşük ağırlık olunca prematüre mama ile mi başladınız kaç numara mama kullanıyor başında ve şimdi
surprizbebe aysnrsvl emzirmeyi neden bıraktınız? Benim de 35 haftalık doğdu 2260 gr. 4 aylık olcak 5 gün sonra ve 5500 gr civarı kilosu. Sizinki çok iyi almış maşallah
Cihangirsmom_ aysnrsvl 38.haftada doğurdum 3900 doğdu,şuan 3 ay 27 günlük 20 gün önce 7500 dü 4. Ayında gene gidicem bakalım
rimrim gulcegrgn 4. Aydan sonra kilo almaması cok garip değil mi. Sağlıklı olsunda zayıflık falan umurumda değil