dilara_0 bendenbirtanedahayok yok hayır benim oğlan iştahlı biraz mamayı azalttım gündelik olarak o yüzden ek gidayı +1 yaptım normalde bende 1 veriyorum yoksa. ☺️🤍
brc111 Sermec27 merhaba benim bebeğim de 37+1 de 2560 gr doğdu. Ve suan 5& günlük gülmüyor. Sizin bebeğiniz ne kadarlikken gülmeye başladı acaba?
oylesinebiri__ aysnrsvl 37+3 te doğdu 2500 gr içerde iyi beslenmedigi için kilosu düşük 2400 düştü şimdi 5 ay 8 günlük 6.800 gr anne sütü ve mama alıyor
amazontuba aysnrsvl 7 ay 8 günlük 7 kilo 🙄 laktoz intoleransı yüzünden bi kaç ay az kilo aldık malesef
zeynoelo hepibebi erken doğmadı solunumda sıkıntı var dediler oyuzden aldılar yoğun bakıma 1 aydır mama takviseyi yapiorum öncesi hep anne sütü
rimrim gulcegrgn 4. Aydan sonra kilo almaması cok garip değil mi. Sağlıklı olsunda zayıflık falan umurumda değil
arven2024 aysnrsvl maşallah bizde 13 aylık kız benim anne sütü ek gıda ile devam ediyoruz 10.300 kilomuz boy 76 cm
amazontuba gokcemm11 kolunda ve boynunda 2 adet egzama karnında beyaz deri döküntüsü, iki kaş arasında sarımtrak bir tabaka, kakada kıl gibi kan. Mukuslu kaka ve gürültülü kaka. Bunlardı belirtilerimiz
hopdedik aysnrsvl 37hf dogum 2795gr hastane cikisi 2560 idi.8aylik 9kg tam hatta hareketli bu aralar zayflamis bile olabilir☺️ meme mama ek gida (az aliyor) iki ogun 9.aydan itibaren ana ogune geccem
gokcemm11 amazontuba yaa o sarı tabaka benim kızımın kaşında da vardı bende bu ne böyle diyorum diğer belirtiler de var hep
hepibebi mukadderzehrazeynep ne kadar küçüklerde biliyor musunuz bir de kilomu önemli doğum haftası mı
mukadderzehrazeynep hepibebi kilo da doğum haftası da ikisini de dikkate alıyorlar bence 3 kiloya yakınsa genelde 1 numara mama alın diyorlar.Biz taburcu olduğumuz zaman 38.haftalardaydık sanırım.
kuzeymom28 hepibebi evet yarıyor çok şükür 🧿 36+1 2830 kilo doğdu 2.500 e düştü sarılık falan derken hastanede kaldık. Gece 3 saatte bir emiyor. Gündüz 2 saatte bir
amazontuba gokcemm11 alerji değil tam olarak. Bağırsaklar anne sütü ya da formül mamalardaki laktozu tam anlamı ile sindiremiyor. Belirtiler alerji belirtisi gibi