Benimde 2,5 aylıkken meme reddi oldu ve memeyi bıraktı.Bebegin kolik ve alerjik.Geç farkettim alerji durumunu.O yüzden erken bıraktı galiba.Şimdi 4,5 aylık oldu.Sağıp veriyorum.Gece uykuda deniyorum ama meme olduğunu anlayıp ağlıyor hiç almıyor.Sağmak çok zor bebeğim gündüz hiç uyumuyor malesef.Sağmaya vakit bulamıyorum bazen.Meme reddi sonrası bebegi biberona alışıp sonra tekrar memeyi tutan oldu mu?Neler yapılabilir?Biberonu kesmeden memeye dönülür mü?Biberon vermek zorundayım bırakamam malesef.