esilaeyl Biberonu tamamen bırakıp sabır ve bolca denemeyle memeyi tutturdum çok şükür. Azar azar aldı bıraktı çok ağladı ama alıştı ve tuttu. Aç kalır mı diye çok korktum ancak hiçbir şey olmuyor aç olan bebek dedikler gibi uyumuyor ağlıyor zaten. Gerçekten de sabretmek ve pes etmemek başarıyı getiriyormuş. Şu an sadece memeyi tutuyor başlarda çok az emiyordu ama zamanla süreyi uzatmaya başladık. Siz de umarım başarırsınız. Bir umut varsa lütfen pes etmeyin gerçekten sabrın sonu selamet olacak.