hszgn1 esilaeyl bizde meme reddi yaşıyoruz. En son çare pilates topunun üstünde emzirmek oldu. Çok şükür emiyor o şekilde zıplaya zıplaya
fatmaisgex esilaeyl kafaya takma ya olan kalan sütünde hepten azalır ben öyle kafaya taktım olan kalan sutumde azaldı sadece geceleri emziriyorum öyle böyle büyüyorlar elimizde olan birşey değil
Merve_yavuz fatmaisgex ne doğru demişsiniz benimde başımda bir meme reddi var dünya kadar uğraşıyorum da ama ne yaparsak yapalım kendi istedikleri gibi oluyor
polestar helloandmom aynı şeyi bende yaşıyorum 13 günlüğüz bizde doğduğundan beri mememi reddediyor ucum da yoktu sarılık da olunca mecbur biberona geçip mama verdim şimdi daha da beter asla almıyor memeyi, memeye tuttuğum gibi ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım, sağıyorum sürekli ama azaldı sütüm iyice bitmek üzere neredeyse
helloandmom polestar ben hem biberon hem meme desteği yapıyorum silikon göğüs ucu deneyin benim bebeğim emmeye başladı yavaş yavaş
Esmis Sevgili anneler bizde de var meme reddi 2 ay 20 günlük 2 3 gündür reddediyor aç olduğu halde almıyor meme görünce ağlıyor mama içiyor ama veremiyorum memeyi birakir diye . Uykuda emiyor ama uykulu olduğundan aktif emmiyor . Var mı tavsiyesi olan. Ayakta gezerek de denedim
snds_ Esmis benim de bebeğim şuan 2 aylık bizde de durum aynı mama veriyorum ama korkuma veremiyorum şimdi tamamen memeden kesecek kendini diye çözüm olarak neler yapmıştınız acaba durum nedir ?
TwinadoMom helloandmom şuan nasıl memeye döndü mü peki. Benim sütüm çok çok azaldı asla emziremiyorum. Silikon uç hiç aklıma gelmedi hemen alıp deneyeceğim. Artık son dk ları oynuyorum resmen tuttu tuttu tutmadı artık süt yok :(
ozge918 Bizde 5 ay 25 günlük 3 haftadır meme reddiyle uğraşıyorum çok ünlü bir ebeden emzirme danışmanlığı satın aldım oda geri dönecek sağım yap demekten başka bişey önermiyor . İlk3 ay sadece memeyle beslendi çok üzülüyorum süt varken red etmesine
TospikEmirr ozge918 bizde aynı durumdayız 5 ay 20 günlük meme reddi yapıyor. Emzirme danışmanınız başka bişey demedi mi ? Hala aynı mısınız
bebegimin_annesiyim25 esilaeyl tam 2 ay mücadele verdim hem mama hem meme reddetti bebeğim yılmadım mama reddettiğinde uyurken mama verdim meme reddettiğinde vs zorlamadm cok qcıkınca kendi kendine yedi tabi 20 cc 10 cc içirebildiğimi içirdimmo ara qma meme reddi vs ypıyosa uykuda emzir zqmanla alışır bence
bebegimin_annesiyim25 bebegimin_annesiyim25 hem mamada hem memede kıyameti koparıyodu bebeğim acaba mamadanmo dedim hayır değilmiş başka mama deneynce farkettim bu bi kaç gündüe memede mamada çok şükür normal beslenme düzenine döndü tek çare yılmadan savaşman canm dediğim gibi bi ara ikisinide reddediyodu ben bildiğin karnını doyurmak için uyutuyodm gene anlayp uyanıyodu istemiyodu ama yarı uykulu olunca fazla direnemeyip içiyodu uyutmasamda 10 20 30 cc Qllah ne verdiyse basıyodum tuslara doymasada tutsun diye sonra cok acıkınca zaten kendi bwlli wdiyodu bu süreçte çok mama döktüm içiremeyip . Sabret olcak inşllh
bebegimveben5 bebegimin_annesiyim25 bende 2 aydır mücadele veriyorum aynı bu durumdayım ne zaman geçecek bilmiyorum tükendim
Minikprenses_1 bebegimin_annesiyim25 canım ne zaman düzeldi bizde tem olarak böyleyiz meme reddi biberon reddi o kadar yoruldum ki sütler mamalar hep çöp oluyor karnı doğru düzgün doymuyor uğraşmak da artık zamanımı alıyor
bebegimin_annesiyim25 Minikprenses_1 2 ay böyle sürdü daha yeni düzelir gibi oluyo biraz ısrarla içiyo reddettiği zaman sanki kemiklerini kırıyoduk evde aynı öyle ağlama krizine giriyodu
bebegimin_annesiyim25 Minikprenses_1 hangi mama kullanıyosunuz biz aptamil kullanıyorz en basından beri bebelac denedm onu hiç içmeynce geri döndüm aptamile.
rabiaydin Ek gıdaya başlayınca düzeldi bebek, kabızlık ve gaz sorunu ek gıda dönemine girince bitti. Çok sıkıntılar yaşadım, pilates topunda hep emzirdim uyuttum o dönem 6 aylığız şuan
Minikprenses_1 bebegimin_annesiyim25 smakullanıyorum bende ama bir düzene oturtamadım mama meme gitmeye çalışıyorum uyurken emziriyorum bazen
hepyerdeyizz esilaeyl Benim oğlumda da vardı Zor ugraslar sonucu 9. Ayını buldurmustum . Hata tek gigsumu emmiyodu uyku sersemi falan veriyodum belki kaniyodu 🥲9 aylıkken alt üst dört dışı birden çıktı ve zorla emzirmek istedim diye bı ısırdı oymuş ne meme istedi ne verdim Allah bütün annelerin yardımcısi olsuncok zor
bebegimin_annesiyim25 bebegimveben5 hepimizin ortak derdi bu sadece sabır gerektiriyo kimi bebekte hiç reddetmiyo bizim şansımıza bebelerimiz biraz huysuz ,🥲