demir2606 3 tane çocuğum oldu, üçündede meme reddi oldu, ilk bebeğimde kafayı yedim, neler denemedim emsin diye, tek çözüm uyku aşamasına getirip emzirmek oldu, ikinci bebeğimde iznim bitince çalışmak zorunda kaldım, 3 aylıktı işe döndüğümde, eve gelince özledi emdi, haftasonu yine emmiyordu uyku aşamasına getirdim. Son numaramda ilk başlarda yine afalladım ama sonra talep etmesini bekledim, daha sabırlıym, şu an 7.ay içindeyiz ek gıdaya geçmenin rahatlığıda var.