Orenda_ bu olayda o kadar suçlu var ki, ilk olarak kadının anne babası, neden şizofren kızlarını evlendirmişler, ikinci olarak kocası neden şizofren birinden 3 çocuk yapmış, ve tek başına bırakıyor, üçüncü olarak bunu bilen yakınları ne kadar yapmaz deseler de o bir şizofren niye kimse ses çıkarmadı zamanında yada devlete bildirmedi. Olan 3 yavruya oldu, 1′i yaşıyor ama o piskoloji ve yaşadıkları ile ne tür bir yaşam diye bilirsek.