_mom
Şans eseri yaşıyoruz bu hayatı,yaa canım benim annelik içgüdüsü işte, önce çocuğum diyor,iki gün önce kızım sehpanın ayağına kafasını vurdu kulağı biraz parçalandı kafası şişti öyle korktum ki içim içimi yedi,o ağladı ben ağladım,gece sürekli kontrol ettim kusacak mı ateşlenecek mi diye…Rabbim evaltlarımızı bize,bizi de evaltlarımıza bağışlasın 🙏🏻🤍