Orenda_ Kadın kadar ailesi de suçlu. Ankaradayım ve haber sayfasında okuyunca oturup ağladım. Bileklerini nasıl keser insan diyor. Ama bunu aklımız oldufu için söylüyoruz o an ona nasıl gözüktü çocukları kim bilir….
Babası diyor ki olaydan bir gün önce hastaneye goturecektik ama yetişemedik….
Eee be adam 2 ay nerdeydin…. hadi onun aklı yoktu seninki nerdeydi.. Bu kadar boş biraktigi için adama da ceza verilmeli..
2 ay o çocukları nasıl bıraktın. 2 aydır diyormuş ki kadın “ bebi takip ediyorlar , bizi öldürecekler ” diyormuş. Sen bunları duya duya nqsil ise gidersin de kqdinin hastalığına bir çare arayıp yatirmazsin hastaneye… tedavi olmak illa delilik mi olabilir ta herkes birgun rahstsizlanabilir. Ruhen de bedenende. …
Çok üzüldüm cokkkk