Benim annemde şizofreni hastası babamla evlenirken kimse bilmiyormuş bu hastalığı olduğunu biz annemle yaşamadık ben ve ablam bebekken bizim üstümüze sobayı yakıp kapıyı kitleyip gitmiş artık kaç saat yoksa ben kundakta ablamda 1,5 yaşları civarında ev sahipleri kurtarmış bizi. Annemle yaşasaydık sonumuz böyle olur du herhalde…
Bilinçsizce ürüyorlar cahillik başka birşey değil yazık oldu çocuklara bizim gibi böyle büyüyenlere..